سبد خرید شما خالی است.
واقعیت های ساخت پرسنال برند
مردم تلاش می کنند تصمیماتشان برای خرید یک چیز را با استدلال عقلی توجیه کنند، اما در واقعیت براساس احساس خود تصمیم می گیرند.
چه خوشتان بیاید چه بدتان بیاد مردم به دلایل احساسی شما را برای کار انتخاب خواهند کرد، آنها عوامل دیگر مانند تجربه، تخصص، صلاحیت…را در مراحل بعدی خود قرار داده و احساسی که نسبت به شما دارند موجب می شود به سمت شما جذب شوند.
ما با افرادی کار میکنیم که احساس میکنیم با آنها راحتیم. هدف یک برند فردی این است که وعده خود را به گونهای هدایت کند تا مطابق با ارزش های افرادی باشد که می خواهید مشتری شما باشند.
بنابراین تا می توانید درباره بازار هدفتان اطلاعات کسب کنید.