آدرس:

تهران ، خیابان نجات الهی

تلفن:

0912-2271645

واقعیت های ساخت پرسنال برند

واقعیت های ساخت پرسنال برند

واقعیت های ساخت پرسنال برند

  • پرسنال برند درد دارد.
  • پرسنال برند زمان بر است.
  • پرسنال برند براساس روابط شکل می گیرد.
  • ساخت پرسنال برند براساس احساس است نه عقل
  • پرسنال برندینگ نیازمند تعهد کامل است.
  • فرآیند ساخت برند فردی همیشه نتیجه می دهد.

مردم تلاش می کنند تصمیماتشان برای خرید یک چیز را با استدلال عقلی توجیه کنند، اما در واقعیت براساس احساس خود تصمیم می گیرند.

چه خوشتان بیاید چه بدتان بیاد مردم به دلایل احساسی شما را برای کار انتخاب خواهند کرد، آنها عوامل دیگر مانند تجربه، تخصص، صلاحیت…را در مراحل بعدی خود قرار داده و احساسی که نسبت به شما دارند موجب می شود به سمت شما جذب شوند.

ما با افرادی کار می‌کنیم که احساس می‌کنیم با آنها راحتیم. هدف یک برند فردی این است که وعده خود را به گونه‌ای هدایت کند تا مطابق با ارزش های افرادی باشد که می خواهید مشتری شما باشند.

بنابراین تا می توانید درباره بازار هدفتان اطلاعات کسب کنید.


پیشنهاد مطالعه

واقعیت های ساخت پرسنال برند

واقعیت های ساخت پرسنال برند

تداعیات اصلی برند

تداعیات اصلی برند

ممیزی برند

ممیزی برند