آدرس:

تهران ، خیابان نجات الهی

تلفن:

0912-2271645

تداعیات اصلی برند

تداعیات اصلی برند

تداعیات اصلی برند عبارتند از : تداعیات انتزاعی و مطلق از برند (ویژگی‌ها و مزایا) که بین پنج تا ده مورد از جنبه‌ها و ابعاد اساسی و کلیدی  برند را معرفی می‌کنند.

این تداعیات به عنوان پایه و اساس جایگاه سازی برند بکار می روند و در تعریف نقاط اشتراک و افتراق برند نقش مهمی دارند.

برای شناخت تداعیات اصلی برند از مشتریان بخواهید نقشه ذهنی خود را با تمام جزئیات ترسیم کنید. نقشه ذهنی تمامی تداعیات برجسته از برند و همچنین واکنش‌های مشتری‌های هدف را ترسیم می‌کند. ساده‌ترین راه این است از مشتریان بخواهید تمامی تداعیات برجسته خود را در همین لحظه از برند در ذهن دارید ترسیم نمایید.

پس از این مرحله با دسته بندی تداعیات ذهنی برند براساس شباهت و نزدیکی به یکدیگر آنها را به گروه‌های مختلفی تقسیم بندی نمایید.

 


پیشنهاد مطالعه

واقعیت های ساخت پرسنال برند

واقعیت های ساخت پرسنال برند

تداعیات اصلی برند

تداعیات اصلی برند

ممیزی برند

ممیزی برند