آدرس:

تهران ، خیابان نجات الهی

تلفن:

0912-2271645

ممیزی برند

ممیزی برند

برای شناخت میزان دانسته‌های مصرف‌کنندگان در خصوص  برندها و محصولات با هدف اتخاذ تصمیمات مناسب در زمینه جایگاه سازی  باید با اجرای برنامه ممیزی برند  ساختار دانش مصرف‌کنندگان  از برند خود را ارزیابی کنند.

ممیزی برند عبارت است از بازبینی یکپارچه و همه جانبه برند با هدف شناسایی منابع ایجاد ارزش ویژه برای آن.

برنامه ممیزی برند عبارت است از برنامه بازرسی یکپارچه سیستماتیک، مستقل و دوره ای  از محیط ؛ اهداف، راهبردها و فعالیت‌های بازاریابی با هدف شناسایی نقاط قوت و ضعف  سازمان و توصیه برنامه ای شامل فعالیت‌های مختلف برای بهبود عملکرد بازاریابی  شرکت.

این فرآیند در سه گام  اصلی طراحی می‌شود :

  • ایجاد یکپارچگی در اهداف و دور نما رویکردها
  • جمع اوری داده‌ها
  • آماده سازی و ارایه گزارش نهاییدر نتیجه اجرای ممیزی برند مدیریت به مشاوران  اجازه می دهد همانند پزشک به صورت دوره‌ای سازمان و برندها را چکاب نماید.

    ممیزی برند از دو گام اصلی تشکیل یافته است :

    • تهیه فهرست موجودی برند
    • کاوش برند


پیشنهاد مطالعه

واقعیت های ساخت پرسنال برند

واقعیت های ساخت پرسنال برند

تداعیات اصلی برند

تداعیات اصلی برند

ممیزی برند

ممیزی برند