سبد خرید شما خالی است.
برای شناخت میزان دانستههای مصرفکنندگان در خصوص برندها و محصولات با هدف اتخاذ تصمیمات مناسب در زمینه جایگاه سازی باید با اجرای برنامه ممیزی برند ساختار دانش مصرفکنندگان از برند خود را ارزیابی کنند.
ممیزی برند عبارت است از بازبینی یکپارچه و همه جانبه برند با هدف شناسایی منابع ایجاد ارزش ویژه برای آن.
برنامه ممیزی برند عبارت است از برنامه بازرسی یکپارچه سیستماتیک، مستقل و دوره ای از محیط ؛ اهداف، راهبردها و فعالیتهای بازاریابی با هدف شناسایی نقاط قوت و ضعف سازمان و توصیه برنامه ای شامل فعالیتهای مختلف برای بهبود عملکرد بازاریابی شرکت.
این فرآیند در سه گام اصلی طراحی میشود :
ممیزی برند از دو گام اصلی تشکیل یافته است :