سبد خرید شما خالی است.
پرسنال برندینگ
برند شما تصوری است که دیگران از شما دارند، شما باید برای آن ارزش قائل شوید، و از آن محافظت کنید و آنرا رشد دهید. با درست انجام دادن این کار، برند مزیت رقابتی قابل توجهی برای شما در حرفه اتان در برخواهد داشت. حرفه شما به این دلیل مورد توجه است که برنامه کاری، استقلال، تاثیر برای تغییر دنیا را در اختیار شما می گذارد. برند کنونی شما ممکن است خوب، بد، بی اثر باشد.
برندسازی افراد بیشتر نوعی رقابت بر سر کسب پذیرش و تایید جامعه است و درصدد است که با بهره گیری از ایجاد تصویری مطلوب و قدرتمند سودآور باشد و مزیتهایی را ارایه کند.
تصور نکنید پرسنال برندینگ مختص افراد مشهور و شناخته شده است، مسلم است که کلید بهرهمندی از آینده شغلی موفقیت آمیز در تمامی حوزه های فعالیت این است که همکاران، روسا و افراد مهمی را خارج از محیط کار بشناسید و بدانید مهارتها، توانایی و نگرشهایی دارند. با ایجاد یک نام و شهرت میتوانید برند خود را ایجاد کنید. برای شکل دادن به شیوه برخورد دییگران با شما و نوع برداشت آن ها از کلام، رفتار و اعمالتان، یکی از مهم ترین نکته ها این است که آن ها آگاهی درستی نسبت به شما داشته باشند و تصویر ذهنی مثبتی از شما در ذهنشان شکل گرفته باشد.
اگر در یک فرهنگ لغت به دنبال معنای برند باشید، مواردی همانند زیر را می یابید :
- در عزت و اعتبار زیاد ماندن
- نظر کلی عموم در مورد یک فرد، گروهی از افراد یک سازمان
- خصوصیت یا شخصیت کلی شما که در نظر مردم دیده یا مورد قضاوت قرار می گیرد.
- تصور جامعه از شما و نام شما
در نهایت، برند شما آن چیزی است که مردم پشت سرتان، راجع به شما می گویند و یا فکر و احساس می کنند.
برند شما میزان اعتباری است که در ذهن بقیه از شما باقی می ماند.