آدرس:

تهران ، خیابان نجات الهی

تلفن:

0912-2271645

برندسازی اجتماعی

برندسازی اجتماعی

در هم تنیده شدن موضوعات اجتماعی با فعالیت های کسب و کار امروز به قسمت اساسی استراتژی برندها تبدیل شده است.

زیرا استفاه از تداعیات دلسوزانه و مسئولانه در اجتماع می تواند جایگاه سازی مناسبی برای برندها باشد.
شرکت های بسیاری در داخل کشور امروز درحال انجام برندسازی اجتماعی هستند آنها به ساخت مدارس ، بیمارستان، موسسات خیریه و….می پرداند و خود را به عنوان برندی دلسوز معرفی می نمایند.

توجه بفرمایید مشتریان تناقصات برندها را می فهمند و با یکدیگر به اشتراک می گذارد.

چند برند را می شناسید خلاف وعده های اجتماعی خود عمل می کنند ؟ به عنوان مثال برندی دغدغه اشتغال دارد و لی هر روز تعدیل نیرو می کند یا برندی در حال ساخت بیمارستان است لیک حق و حقوق پرسنل را پرداخت نمی کند.

توجه بفرمایید برندسازی اجتماعی اغلب  در یک بازار بالغ که رقابت دشواری وجود دارد استفاده می شود .
این استراتزی می تواند تمایز ، اعتبار ، منابع و روابط بهتری را برای برند ایجاد نماید.

ابتکاراتی همچون سرطان، خشکسالی، حقوق بشر و… شرکت ها را در تحقق اهداف زیربنایی و به طور همزمان ایجاد اثر بلند مدت در موضوعات  مهم جامعه انسانی کمک می کند.

برندسازی اجتماعی باعث اجماع و سینرژی مشتریان ، کارکنان ، تامین کنندگان ، شرکا و دیگران خواهد شد .

خروجی محسوس شما از این فرآیند افزایش ارزش ویژه برند ، آگاهی عمومی ، روابط متعهدانه و درآمد بیشتر می باشد.

ناگفته نماند زمانی که در بازار تمایزات محسوس چندانی بین رقبا وجود ندارد، مشتریان مایل هستند پول خود را نزد شرکتی خرج کنند که ارزش افزوده بیشتری برای جامعه انسانی داشته باشد.

 


پیشنهاد مطالعه

واقعیت های ساخت پرسنال برند

واقعیت های ساخت پرسنال برند

تداعیات اصلی برند

تداعیات اصلی برند

ممیزی برند

ممیزی برند